لوگو مطب پوست و مو پوست مو زیبائی ژل بوتاکس فیلر
آر اف ترمیا RF

آر اف ترمیا عملکرد جوانسازی و انواع شیوه‌ های درمان پوستی را به همراه دارد. استفاده از دستگاه ترمیا موجب افزایش طبیعی الیاف کلاژن و الاستین می‌ شود که در نتیجه پوستی لطیف‌ تر، شفاف‌ تر و سفت‌ تر را برای شما عزیزان به ارمغان می‌ آورد.

دستگاه ترمیا از تکنولوژی نانو آر اِف فرکشنال ابیلیتیو (Nano RF fractional abilitive) یک تکنولوژی مورد تایید FDA (سازمان غذا و دارو آمریکا) بهره می‌گیرد. دستگاه ترمیا با بهره‌‌ گیری از این تکنولوژی درمانی موثر و عاری از هر گونه عارضه، از پایین‌ ترین دوره نقاهت برخوردار است و عاری از درد، خونریزی و حساسیت می‌ باشد.

دستگاه ترمیا چیست؟

دستگاه ترمیا نوعی دستگاه غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست و از آخرین نسل های RF فرکشنال می باشد. جوانسازی با دستگاه ترمیا، افزایش طبیعی کلاژن و الاستین را به همراه دارد و شما می توانید با آن به یک پوست سفت تر و شفاف تر دست یابید.

به طور کلی ، RF فرکشنال که در ترمیا تعبیه شده است، از امواج الکترومغناطیسی برای گرم کردن سطح پوست و تولید کلاژن استفاده می کند. در حالی که دو نسخه از RF وجود دارد، اما تمرکز ما عمدتا بر روی درمان غیر تهاجمی است. روشی که به جز جوانسازی، به درمان منافذ باز نیز می پردازد.

RF سنتی از الکترودهای بلانت برای ارسال امواج الکترومغناطیسی استفاده کرده و زمان بازیابی کوتاهی دارد. مراجعین معمولا پس از ۲-۵ جلسه درمان نتایج مورد انتظار خود را مشاهده خواهند کرد و این درمان ها باید ۷-۱۰ روز فاصله داشته باشند.

کانال تلگرام زر کلینیک پوست مو زیبائی
عملکرد دستگاه ترمیا

همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم، دستگاه ترمیا، آخرین نسل آر اف فرکشنال یا RF است که مزایای زیادی را برای پوست به ارمغان می آورد. این دستگاه دارای تاییده FDA آمریکا بوده و مجهز به کارتریج سوزنی می باشد. این کارتریج از یک تکنولوژی بسیار مدرن برخوردار و متشکل از تقریبا ۱۶۰ سوزن بسیار ظریف می باشد.

این سوزن ها با ظرافت بسیار بالای خود و ایجاد سوراخ هایی به قطر یک نانومتر، به جز درمان منافذ پوست، تولید کلاژن و الاستین را که ترمیم بافت پوستی را به همراه دارند، شامل می شوند.

این سیستم برخلاف سایر RF فرکشنال ها، مجهز به فناوری هوشمند تشخیص میزان انرژی ورودی و نیز انجام طیف وسیع تری از درمان ها می باشد.

در واقع، دستگاه ترمیا یا Thermia، اولین و تنها دستگاه نانو فرکشنال RFاست که فرسایش، انعقاد و اثر حرارتی را با حداقل آسیب به اپیدرم با عملکرد هوشمند ترکیب می‌کند.

این عملکرد ترکیبی هوشمند، طیف گسترده ای از بیماری های پوستی و رضایت کامل بیمار را تضمین می کند. امروزه جوانسازی با دستگاه ترمیا، درمان منافذ پوست، بهبود اسکار یا همان جای زخم، بهبود چین و چروک، درمان منافذ پوست، در بهترین کلینیک زیبایی در تهران، توسط متخصصین حرفه ای انجام می شود.

مزایای جوان سازی پوست با آر اف ترمیا

این دستگاه بیشترین مزایا و کمترین عوارض را نسبت به سایر دستگاه های رادیوفرکانسی دارا می باشد. مهمترین مزایای جوانسازی با دستگاه ترمیا عبارتند از:

ترغیب تولید الاستین و کلاژن به واسطه رادیو فرکانسی یا همان امواج رادیویی

بهبود جای زخم ناشی از تصادفات، بریدگی، آکنه و …

دستگاه ترمیا برای جای جوش

درمان منافذ پوست مراجعین

درمان های ترک های شکم ناشی از بارداری یا لاغری و چاقیی

لیفت صورت

سفت تر کردن پوست

درمان تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل

دستگاهی بسیار ایمن با نتایجی فوق العاده طبیعی و ماندگار

با مراجعه به زرکلینیک و بهره گیری از این دستگاه شگفت انگیز می توانید از مزایای بی نظیر دستگاه ترمیا بهره مند شوید.

عوارض احتمالی جوان سازی پوست با آر اف ترمیا

همان طور که در مطلب بالا توضیح دادیم، جوانسازی با دستگاه ترمیا، با عوارض بسیار کمی همراه است اما ممکن است بسته به ناحیه درمان، کمی درد را احساس نمایید. البته این درد در اکثر افراد قابل تحمل خواهد بود.

یکی از عوارض دستگاه ترمیا، که عوارض احتمالی است، قرمزی خفیف پوست است که به دلیل احساس گرمای کم ممکن است چیزی شبیه به آفتاب سوختگی را تجربه نمایید. لازم به ذکر است که این وضعیت ظاهری پوست، قطعا با گذشت چند روز پس از درمان به حالت قبل باز می گردد.

برخی افراد نیز ممکن است پس از انجام کار، کمی احساس سوزش را روی پوست خود حس نمایند که این عارضه نیز پس از ۲۴ ساعت از بین خواهد رفت.

چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنیم؟

اگر میخچه دردناک و یا ملتهب شود باید به پزشک مراجعه کرد. در صورتی که فرد به دیابت مبتلا باشد و یا اینکه سرعت جریان خون او کمک باشد قبل از انجام هر گونه خود درمانی برای میخچه باید با پزشک تماس بگیرد. چرا که حتی کوچکترین جراحت روی پا منجر به یک زخم عفونی باز خواهد شد.

مراقبت های قبل و بعد از درمان در جوانسازی با آر اف ترمیا

قطعا هنگام مراجعه به زرکلینیک و بهره مند شدن از این دستگاه، متخصصین و کارشناسان دستورالعمل های لازم را به شما خواهند داد.

قبل از تحت درمان قرار گرفتن با ترمیا ، پوست ناحیه مورد نظر باید کاملا تمیز باشد. در واقع شما نباید از هیچ نوع کرم، مواد آرایشی، لوسیون، یا عطر استفاده کرده باشید. علاوه بر این، برای این کار باید از برنزه نمودن پوست خود خودداری نمایید.

از کاربرد لوازم فلزی نظیر پیرسینگ یا گوشواره در نواحی تحت درمان جدا خودداری نمایید. همچنین اگر در جایی از پوست که قرار است دستگاه ترمیا روی آن کار کند، مو وجود دارد، حتما آن را اصلاح نمایید.

در انتها فراموش نکنید که در صورت مصرف داروی خاص، یا داشتن بیماری خاص، حتما متخصص مربوطه را در جریان وضعیت خود بگذارید.

 

زمانی که درمان شما به اتمام رسید نیز باید برخی موارد را برای اثربخشی بهتر دستگاه انجام دهید.

برای مثال، برای حفظ نتایج جوانسازی با دستگاه ترمیا، همیشه از ضد آفتاب استفاده نمایید. این کار نه تنها نتایج را ماندگارتر خواهد کرد بلکه مانع از آسیب و ضرر نور خورشید نیز خواهد شد.

متخصصین همچنین توصیه می نمایند که به مدت ۲ روز یا همان ۴۸ ساعت پس از هر جلسه درمان با دستگاه ترمیا، از انجام فعالیت های شدید بدنی، دوش آب گرم یا ماساژ در ناحیه درمان خودداری نمایید.

در صورتی که پزشک مربوطه در کلینیک، داروی خاصی را برای شما تجویز کرده است، حتما طبق دستور او و برای مدت زمان مشخص استفاده کنید.

نتیجه گیری

شما نیز در صورت داشتن مشکلاتی پوستی و خواستن دستیابی به پوست شفاف تر و ایده آل و از بین بردن جای جوش می توانید از دستگاه ترمیا استفاده کنید. این دستگاه عملا بدون درد بوده و با استفاده آسان و نیز برخورداری از فناوری ICF، فواید قابل توجهی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

نکته مهمی که باید در جوانسازی با دستگاه ترمیا یا درمان منافذ باز پوستی خود به یاد داشته باشید این است که حتما به یک کلینیک زیبایی معتبر و مجهز مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و دریافت نوبت ویزیت با شماره های زرکلینیک ۰۲۱۲۲۹۳۰۱۶۱ و یا ۰۲۱۲۸۱۱۱۶۱۵ تماس حاصل نمائید .

fa-home
خانه
fa-user-circle-o
خدمات
fa-phone
اطلاعات تماس