لوگو مطب پوست و مو پوست مو زیبائی ژل بوتاکس فیلر
تزریق ژل - بوتاکس - فیلر

خدمات ژل فیلر بوتاکس

یکی از شاخص‌ ترین ویژگی‌ های هر فرد، زیبایی چهره است. وجود چین و چروک در صورت و یا افتادگی پوست، تا حد بسیار زیادی بر زیبایی چهره افراد تاثیر می‌ گذارد. بیش‌ تر افراد به دنبال این هستند تا پوستی جوان داشته و زیبایی چهره خود را در سنین مختلف حفظ کنند. تزریق ژل ، فیلر و بوتاکس یکی از رایج‌ ترین راه‌ ها برای زیبایی و جوان سازی پوست و رفع چین و چروک است.

نتایج فوری این روش‌ ها و عوارض بسیار کم، باعث شده تا بسیاری از افراد به دنبال انجام این عمل‌ های زیبایی باشند. بسیاری از افراد می‌ خواهند تنها با یک بار مراجعه به پزشک ، ژل و بوتاکس را به طور همزمان (درمان های ترکیبی) تزریق کنند که در صورت تشخیص پزشک ، بلامانع است .

کانال تلگرام زر کلینیک پوست مو زیبائی

زرکلینیک تجربه چندین ساله در زمینه خدمات تزریق ژل ، فیلر و بوتاکس را دارا می باشد. تمامی روش های ارائه شده این کلینیک منطبق با جدیدترین متدهای حال حاضر دنیا است.

همچنین استفاده از بروز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی و مواد اولیه ای با برند معتبر و مورد تائید وزارت بهداشت ، در کنار کادر فنی مجرب سبب گردیده است تمامی مراجعه کنندگان این مجموعه با رضایت کامل و نتیجه بسیار مطلوب خدمات زیبایی را تجربه نمایند.

برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی ، نوبت ویزیت با پزشک و مراجعه حضوری ، می توانید با شماره تماس های زرکلینیک یعنی ۰۲۱۲۲۹۳۰۱۶۱ و ۰۲۱۲۸۱۱۱۶۱۵ تماس بگیرید .

هزینه خدمات ژل فیلر بوتاکس در زرکلینیک

هزینه خدمات تزریق ژل ، فیلر و بوتاکس را نمی توان بر اساس تصورات ذهنی افراد مراجعه کننده به مطب پزشک تخمین زد چرا که گاهی با مراجعه به متخصص و بررسی و معاینه در خواهید یافت که هزینه کمتر یا بیشتر از آن چیزی است که خود گمان کردید و گاهی اوقات نیز به علت داشتن مشکلات دیگر در  فرد، هزینه افزایش پیدا می کند.

اما در هر صورت باید در ابتدا به متخصص در زرکلینیک مراجعه شود تا بعد از معاینه هزینه تعیین شود. همچنین گفته می شود که در بیشتر اوقات هزینه از فردی به دیگری متغیر می باشد.

به همین دلیل توصیه می کنیم در صورتی که نیاز به مشاوره و اطلاع از حدود قیمت هر یک از خدمات مذکور را دارید ، از طریق شماره تماس های ۰۲۱۲۲۹۳۰۱۶۱ و ۰۲۱۲۸۱۱۱۶۱۵ با کلینیک تماس گرفته و نوبت مشاوره دریافت کنید .

fa-home
خانه
fa-user-circle-o
خدمات
fa-phone
اطلاعات تماس