لوگو مطب پوست و مو پوست مو زیبائی ژل بوتاکس فیلر
vecteezy_skin-care-and-beauty-concept-headshot-of-beautiful-cheerful_7663020_430-scaled.jpg
ویرایش محتوا
آدرس دقیق کلینیک کجاست ؟

آدرس ما همیشه در خاطر شما باقی خواهد ماند !

ایران – تهران – منطقه پاسداران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد ۲۰۲

برای مسیریابی از طریق نرم افزار های مختلف کلیک کنید

شماره تماس های کلینیک چیست ؟

خطوط ویژه زرکلینیک که با هر تعداد تماس هیچ گاه اشغال نمی شود :

۰۲۱۲۸۱۱۱۶۱۵

۰۲۱۲۲۹۳۰۱۶۱

۰۹۱۲۷۳۷۹۸۹۳

در صورتی که تمایل دارید کارشناسان و مشاوران ما با شما تماس بگیرند ، می توایند از طریق صفحه تماس با ما شماره تلفن خود را برای ما قرار دهید تا ظرف ۲۴ ساعت با شما تماس گرفته شود .

ساعات کاری کلینیک به چه صورت است؟

شنبه تا پنجشنبه ساعت ۸.۳۰ لغایت ۲۰.۳۰ و برخی ایام تعطیل رسمی (مراجعه فقط با تعیین نوبت قبلی امکان پذیر است)

زرکلینیک در کدام شبکه های اجتماعی فعال است ؟

با توجه به ضرورت احترام به عقاید و نظرات همه مراجعان محترم و اصل دسترسی برابر به خدمات، مدیریت مجموعه تصمیم گرفته است در تمام شبکه های اجتماعی پربازدید و پیام رسان های مختلف اعم از داخلی و خارجی ، مانند صفحه اینستاگرام ، کانال آپارات و تلگرام و … فعالیت داشته باشد تا هر کدام از مخاطبین عزیزمان، بنا به میل و سلیقه، از آن طریق با ما در ارتباط باشند.
برای پرهیز از ارائه حدود ۲۰ نشانی اینترنتی و ایجاد سردرگمی، کافیست وارد لینک زیر شوید تا به راحتی و از راهی که خودتان مایلید، با ما در ارتباط باشید .

شبکه های اجتماعی مختلف زرکلینیک

چنانچه در شبکه های اجتماعی ما عضو باشید ، می توانید از امتیاز های ویژه ای که برای مراجعین وفادار به صورت فصلی در نظر گرفته ایم ، بهره مند شوید .

عضویت در بیش از یک شبکه اجتماعی منعی ندارد و شانس شما را برای بهره مند شدن از این امتیاز بیشتر می کند .

مسیرهای دسترسی به زرکلینیک کجاست؟

مترو :

دو ایستگاه مترو هروی و مترو حسین آباد به میدان هروی نزدیک است .

هر دو ایستگاه در خط ۳ متروی تهران هستند . خط ۳ مترو تهران یک خط درون‌ شهری که ایستگاه مترو قائم در شمال شرقی تهران را به ایستگاه مترو آزادگان در جنوب غربی تهران می‌ رساند.

اگر قصد پیاده روی از مترو حسین آباد تا زرکلینیک را دارید ، می توانید حدودا ۱۵ دقیقه ای این مسیر را طی کنید. اما اگر قصد دارید با خودرو به زرکلینیک برسید ، این مسیر حدودا ۴ دقیقه خواهد بود .

اگر قصد پیاده روی از مترو میدان هروی تا زرکلینیک را دارید ، می توانید حدودا ۲۵ دقیقه ای این مسیر را طی کنید. اما اگر قصد دارید با خودرو به زرکلینیک برسید ، این مسیر حدودا ۴ دقیقه خواهد بود .

اتوبوس:

ایستگاه اتوبوس میدان هروی (ایستگاه اتوبوس) در محله هروی – حسین آباد تهران و خیابان وفا منش واقع شده که دقیقا روبروی زرکلینیک است.

وسیله شخصی :

اگر قصد دارید با وسیله نقلیه شخصی به زرکلینیک مراجعه کنید ، میتوانید خودرو خود را در پارکینگ پاساژهای الماس هروی ، گلستان و مجتمع تجاری مایسا قرار دهید . به دلیل وجود پاساژهای متعدد و منازل مسکونی ، اغلب اوقات جای پارک به سختی مشاهده می شود !

تاکسی :

همچنین از میدان رسالت به میدان هروی تاکسی های خطی نیز وجود دارند و البته می توانید با تاکسی های اینترنتی از جمله اسنپ و تپسی نیز به زرکلینیک مراجعه کنید .

برای مسیریابی از طریق نرم افزار های مختلف کلیک کنید

آیا امکان نوبت دهی اینترنتی وجود دارد؟

در بخش پوست فعلا این امکان وجود ندارد زیرا خدمات پوستی از نظر زمان بری با یکدیگر متفاوت هستند و امکان نوبت دهی اینترنتی وجود ندارد . البته در بخش زنان این امکان وجود دارد .

به دلیل اینکه مدیریت مجموعه تمایل دارند مراجعه کنندگان در محیطی خلوت و با آرامش کامل خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند ، در حال حاضر نوبت دهی از طریق شماره های تماس صورت می پذیرد.

برای نوبت گیری اینترنتی در خصوص مسائل زنان و زیبائی زنان می توانید از سایت نوبت دات آی آر اقدام کنید .

نوبت دهی اینترنتی نوبت دات آی آر

ویرایش محتوا
آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

درد لیزر موهای زائد بسته به آستانه درد هر فرد می تواند متفاوت باشد و برای بعضی دردناک­تر است . دستگاه­ های مدرنی که دارای کولینگ(خنک کننده) هستند تا حد زیادی درد ناشی از لیزر مو را کاهش می ­دهند.

در زرکلینیک دو دستگاه معتبر و معروف در دنیا و ایران وجود دارد به نام کندلا جنتل مکس پرو که میزان درد را بسیار کاهش می دهند و همچنین برای پوست های تیره و افتاب خورده یا سولار شده مناسب اند .

آیا لیزر باعث ایجاد سرطان می‌ شود؟

خیر، طبق تحقیقاتی که تا کنون در سطح جهان به طور علمی صورت گرفته است هیچ ارتباطی بین انواع مختلف سرطان و لیزر موهای زائد پیدا نشده است. لیزر نوری با یک طول‌ موج خاص است که بر خلاف اشعه ایکس و یا گاما قدرت نفوذ زیادی ندارد و جذب آن تا چند میلی‌ متر زیر پوست و توسط ملانین (یک گیرنده خاص) صورت می‌ گیرد.

بنابر این در تمامی مراکز تخصصی و فوق تخصصی پوست و مو مثل تمام دنیا دستگاه های لیزر هست و تا کنون اثر اثبات شده ای ثبت نشده است .

آیا لیزر برای دختران باکره خطرناک است؟

بر طبق تحقیقات عمق نفوذ لیزر به سختی به چند میلی‌ متر زیر پوست می‌ رسد و جز در مواردی خاص و سطحی ، عوارضی به اثبات نرسیده است و علاوه بر آن هیچ مدرکی نشان نداده که انرژی لیزر می‌ تواند از لایه‌ های بدن عبور کند تا به اندام‌ های داخلی (مثلا تخمدان) برسد . در نتیجه حتی لیزر در ناحیه بیکینی هم نمی‌ تواند هیچگونه تاثیری بر چرخه‌ قاعدگی فرد بگذارد.

از چه سنی لیزر برای فرد مجاز است؟

دو سال پس از بلوغ که هورمون ها در حالت متعادل‌ تری هستند، بهترین زمان برای شروع لیزر موهای زائد است و نتیجه بهتری گرفته می‌ شود.

آیا باید قبل از لیزر شیو کنیم؟

بله شیو حتما باید از طریق تیغ (ژیلت) صورت بگیرد اما باید حدودا یک تا دو روز قبل از لیزر موهای زائد ، شیو انجام شود تا زمان لیزر موها نوک زده باشد ولی طول آن بیشتر از یک میلیمتر نشود .

آیا در زمان بارداری می‌ توانم برای لیزر مراجعه کنم؟

طبق تحقیقاتی که تا کنون صورت گرفته است ، شواهد و مدارک کافی برای اثبات بی‌ خطر بودن لیزر حین بارداری ارائه نشده است زیرا در کل تحقیق در این شرایط به صلاح مادر و فرزند نیست. در نتیجه توصیه ما به شما این است که در این دوران برای لیزر تشریف نیاورید. در خیلی از موارد پس از دوره بارداری به دلیل متعادل شدن هورمون‌ ها، موهای زائد نیز از بین خواهند رفت پس تا پایان بارداری منتظر بمانید.

لیزر در زمان شیر‌دهی برای کودک یا مادر خطرناک است؟

برای اطمینان بهتر است پس از مشورت با پزشک لیزر انجام دهید. البته به دلیل نامتعادل بودن هورمون‌ ها امکان آن که نتیجه‌ دلخواه را از لیزر بگیرید نیز کمتر است.

آیا در کلینیک شما لیزر برای آقایان هم انجام می‌ شود؟

بله در زرکلینیک ، لیزر موهای زائد آقایان نیز انجام می شود ، البته باید به این نکته توجه کنید که به دلیل زیادتر بودن موها در مردان تعداد جلسات نیز می‌ توانند بیش‌ تر از خانم‌ ها شود.

ویرایش محتوا
فیلر چیست؟ چطور کار می کنند؟

فیلر مواد تزریقی هستند که می توانند برای کاهش چین و چروک و سایر ویژگی های پیری پوست مورد استفاده قرار گیرند و چهره ای نرم و جوانتر به بیماران ارائه دهند . برای کسب اطلاعات بیشتر روی فیلر کلیک کنید .

ژل چیست؟

ژل‌ ها نوعی پرکننده و حجم دهنده پوستی هستند که جهت جوان‌ سازی پوست ، فرم دهی و حجم‌ دهی نقاط مختلف بدن استفاده می‌ شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر روی ژل کلیک کنید .

بوتاکس چیست؟ چطور کار می کنند؟

بوتاکس ، سم باکتری کلستریدیوم بوتولینوم است که با نام تجاری بوتاکس شناخته می شود . بوتاکس باعث فلج شدن عضله زیر پوست صورت و در نتیجه صاف شدن چروک ها می شود . برای کسب اطلاعات بیشتر روی بوتاکس کلیک کنید .

تفاوت ژل و فیلر چیست؟

فیلر (Filler ) در زبان انگلیسی به معنای پر کننده می باشد. از آنجایی که ژل نقش پر کننده و حجم دهنده  در صورت دارد در واقع فیلر و ژل تفاوتی با هم ندارند .

تفاوت تزریق ژل و بوتاکس در چیست؟

تزریق ژل برای پر کردن چین‌ و‌ چروک‌ های ایجاد شده در اثر کاهش کلاژن‌ سازی و چاقی صورت تجویز می‌ شود اما بوتاکس و محصولات مشابه برای درمان چین‌ و‌ چروک‌ های فعال که در اثر حرکات مکرر صورت ایجاد شده‌ اند ، تجویز می‌ شوند . اگر چه بوتاکس و ژل به یک شکل تزریق می‌ شوند اما برای درمان مشکلات متفاوتی مورد استفاده قرار می‌ گیرند .

تزریق ژل چگونه انجام می‌ شود و آیا دردناک است؟

تزریق ژل اگر توسط فردی غیر متخصص و نابلد انجام شود، دردناک خواهد بود. چون ژل حاوی داروی بی‌ حسی موضعی اس ت، تزریق ژل معمولا نیازی به بی‌ حسی ندارد. تزریق ژل درمانی ساده و راحت است ؛ متخصص چند تزریق کوچک را ظرف ۱۵ ـ ۳۰ دقیقه در پوست انجام می‌ دهد. بیماران بلافاصله بعد از تزریق ژل می‌ توانند آرایش کنند و سر کار برگردند. نتایج تزریق ژل آنی است. برای حفظ نتایج به دست آمده می‌ توان تزریق ژل را تکرار کرد. این موضوع برای همه بیماران یکسان نیست و به شرایط هر بیمار، شدت چین و چروک‌ ها و نوع ژل انتخابی بستگی دارد.

چگونه برای انجام تزریق فیلر ، ژل و بوتاکس تصمیم ‌گیری کنم؟

بهتر است این تصمیم‌ گیری را بر عهده پزشک و متخصص با تجربه بگذارید. در واقع روال درست این است که شما مشکل خود را (به عنوان مثال چروک صورت ، یا کم حجم بودن لب و …) با پزشک مطرح کنید و از او بخواهید بهترین روش‌ ها را به شما پیشنهاد کند . برای دریافت مشاوره در خصوص تزریق ژل ، تزریق فیلر و تزریق بوتاکس با بهترین پزشکان و متخصصان ، همین حالا تماس بگیرید .

۰۲۱۲۸۱۱۱۶۱۵

۰۲۱۲۲۹۳۰۱۶۱

۰۹۱۲۷۳۷۹۸۹۳

هزینه تزریق ژل ، بوتاکس و فیلر چقدر است؟

هزینه تزریق ژل ، هزینه تزریق بوتاکس و هزینه تزریق فیلر ، می‌‌ تواند بر اساس فاکتورهای مختلف از قبیل کلینیکی که شما به آن مراجعه می‌ کنید، تخصص پزشک، مقدار مواد مورد نیاز، وسعت ناحیه مورد نظر و نوع ژلی که قرار است استفاده شود تعیین گردد.

برای اطلاع از هزینه تزریق ژل ، فیلر و بوتاکس ، همین حالا تماس بگیرید .

۰۲۱۲۸۱۱۱۶۱۵

۰۲۱۲۲۹۳۰۱۶۱

۰۹۱۲۷۳۷۹۸۹۳

ویرایش محتوا
بهترین روش جوان سازی پوست چیست؟

روش های زیادی برای جوانسازی پوست وجود دارد که عبارت اند از تزریق چربی ، لیفت با نخ ، تزریق ژل و بوتاکس ، تزریق پی آر پی ، مزوتراپی و غیره .

باید بگوییم که تمامی روش های فوق بهترین هستند اما پزشک پس از بررسی وضعیت بیمار یکی از آن ها را به او پیشنهاد می دهد.

آیا جوان سازی پوست درد دارد؟

معمولا برای اینکه بیمار در حین جوانسازی پوست دردی احساس نکند معمولا پزشک از بی حسی موضعی استفاده می کند.

هزینه جوان سازی پوست چقدر می باشد؟

هزینه جوان سازی پوست با توجه به دستمزد بهترین پزشک زیبایی ، نوع روش ، تعداد جلسات درمان ، ناحیه تحت درمان و غیره تعیین می شود.

به این نکته مهم توجه کنید که صرفا به خاطر هزینه کمتر به هر پزشک زیبایی مراجعه نکرده و ابتدا درباره آن ها تحقیق کنید و نمونه کارهای آن ها را مشاهده نمایید.

برای مشاهده نمونه کارهای جوان سازی پوست و اطلاع از هزینه جوانسازی پوست پس از تعیین وقت قبلی از طریق شماره تماس های زیر ، به زرکلینیک مراجعه کنید .

شماره تماس جهت تعیین وقت :

۰۲۱۲۸۱۱۱۶۱۵

۰۲۱۲۲۹۳۰۱۶۱

۰۹۱۲۷۳۷۹۸۹۳

نشانی زرکلینیک :

تهران – منطقه پاسداران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد ۲۰۲

با جوانسازی پوست چه مشکلاتی را می توان درمان کرد؟

افتادگی پوست ، چین و چروک های موجود در پوست ، از بین بردن لک های روی پوست و غیره.

ویرایش محتوا
کانتورینگ و زاویه سازی صورت به چند روش انجام می گیرد؟

تکنیک ها و روش های مختلفی در کانتورینگ و زاویه سازی صورت وجود دارد.

روش های غیر جراحی کانتورینگ صورت شامل زاویه سازی صورت با تزریق چربی ، زاویه سازی صورت با تزریق فیلر ، لیفت صورت با نخ و کانتورینگ لب و روش جراحی کانتورینگ صورت می باشد .

آیا عمل کانتورینگ و زاویه سازی فک و صورت دردناک است؟
خیر، برای زاویه سازی و کانتورینگ صورت محل تزریق ژل یا چربی بی حس می شود و متقاضی دردی احساس نمی کند.
هزینه زاویه سازی صورت با تزریق چربی چه تفاوتی با تزریق ژل دارد؟

هزینه تزریق چربی به نسبت تزریق ژل پایین تر است. اگر نواحی تزریق فیلر در صورت شما بیشتر باشد، تزریق چربی انتخاب بهتری برای شما خواهد بود.

دوره نقاهت کانتورینگ و زاویه سازی صورت چقدر زمان می‌ برد؟
دوره نقاهت کانتورینگ صورت به تکنیک انجام آن بستگی دارد. بهبود کامل زخم‌ های صورت در روش جراحی ممکن است چند ماه طول یکشد اما بهبود پوست بعد از تزریق ژل یا چربی امکان دارد حداکثر چند روز تا چند هفته زمان می‌ برد.
مناطق مرسوم تزریق در زاویه سازی صورت کدام اند؟
مناطق قابل تزریق گونه، زیر گونه، زاویه فک، خط فک، چانه و … می‌ باشند که بسته به نیاز فرد یک یا دو و یا چند منطقه تزریق انجام می‌ شود.
هزینه کانتورینگ و زاویه سازی صورت چقدر است ؟

در ابتدا باید این نکته را بدانید، با توجه به اینکه از کدام روش برای زاویه سازی و چه موادی برای این تکنیک استفاده شود، هزینه درمان متفاوت است. برای اطلاع از هزینه‌ ها باید به متخصص زیبایی مراجعه شود و بعد از دریافت مشاوره و معاینات اولیه و میزان مواد مصرفی از هزینه این عمل زیبایی مطلع شوید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر یا مشاوره رایگان با کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد با شماره ۰۲۱۲۲۹۳۰۱۶۱ و یا ۰۲۱۲۸۱۱۱۶۱۵ تماس بگیرید .

ویرایش محتوا
لیفت صورت چیست؟

لیفت و سفت کردن پوست صورت ، یک عمل زیبایی برای جوان‌ سازی پوست افراد است. در این روش بافت‌ های پوست و صورت انسان با استفاده از تکنیک‌ های مختلف به نحوی دستکاری می‌ شود که نتیجه، زیباتر شدن، سفت‌ ترشدن، کشیده‌ تر شدن و جوان‌ تر شدن پوست صورت باشد.

آیا انجام لیفت صورت نیاز به سن خاصی دارد ؟

بهتر است لیفت صورت برای افراد بالای ۳۵ سال صورت بگیرد خصوصا کسانی که پوست های شل و افتاده ای دارند و نیاز دارند جوانسازی صورت بگیرد.

لیفت صورت برای چه افرادی مناسب است ؟

لیفت صورت مناسب برای افرادی است که دچار افتادگی پوستی شدید هستند و یا کسانی که دارای افتادگی گونه یا غبغب هستند .

آیا لیفت صورت درد دارد ؟

خیر شما زمان لیفت صورت هیچگونه دردی را احساس نخواهید کرد اما بعد از جراحی احساس سوزش و درد طبیعی است که با خوردن دارو برطرف خواهد شد.

هزینه لیفتینگ صورت چقدر است ؟

در ابتدا باید این نکته را بدانید، با توجه به اینکه از کدام روش برای لیفت صورت و چه موادی برای این تکنیک استفاده شود، هزینه درمان متفاوت است. برای اطلاع از هزینه‌ ها باید به متخصص زیبایی مراجعه شود و بعد از دریافت مشاوره و معاینات اولیه و میزان مواد مصرفی از هزینه این عمل زیبایی مطلع شوید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر یا مشاوره رایگان با کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد با شماره ۰۲۱۲۲۹۳۰۱۶۱ و یا ۰۲۱۲۸۱۱۱۶۱۵ تماس بگیرید .

ویرایش محتوا
چه سنی برای کاشت مو مناسب است؟

کاشت مو برای افراد بالای ۲۱ سال مناسب می باشد که دچار ریزش مو شده اند، برای درمان ریزش مو افراد زیر ۲۱ سال از شیوه های درمانی کلینکال مانند PRP، مزوتراپی و ویتامین درمانی استفاده می شود، افرادی که سن آن ها از ۵۰ سال گذشته و دچار بیماری های دیابتی باشند از زمان عمل کاشت مو تحت نظر هستند و ممکن است کاشت موی این افراد زمان بیشتری را به خود اختصاص دهد.

آیا امکان کاشت ابرو بر روی تاتو وجود دارد؟
بله، کاشت ابرو روی تاتو، هاشور و میکروبلیدینگ امکان‌ پذیر است و با تکنیک مناسب و دقت و ظرافت بالا می‌توان نتایج کاشت ابروی بسیار عالی روی تاتو ایجاد نمود.
آیا کاشت ابرو دائمی است؟
بله، نتایج کاشت ابرو دائمی ، ماندگار و مادام‌ العمر می‌ باشد و موها تا پایان عمر رشد می‌ کنند.
آیا کاشت ابرو نیاز به ترمیم دارد؟
در بسیاری از موارد کاشت ابروی طبیعی نیاز به انجام جلسه ترمیم نیست اما در برخی از موارد بعد از گذشت یک سال برای حصول نتایج بهتر و با تراکم بیشتر بسته به نظر فرد ممکن است نیاز به انجام جلسه ترمیم کاشت ابرو وجود داشته باشد .
چرا قیمت‌ های کاشت ابرو و مو این‌قدر متفاوت است؟

هزینه کاشت مو و ابروی طبیعی در ایران طیف وسیعی دارد و از آنجا که عمل جراحی زیبایی و مربوط به بخش خصوصی می‌ باشد و تابع تعرفه ثابت دولتی نیست قیمت‌ ها را تا حد زیادی کیفیت کار پزشک و تجهیزات مصرفی ، شهرت و اعتبار پزشک و کلینیک ، اعتماد بیمار و عرضه و تقاضای پزشکی تعیین می‌نماید .

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر یا مشاوره رایگان با کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد با شماره ۰۲۱۲۲۹۳۰۱۶۱ و یا ۰۲۱۲۸۱۱۱۶۱۵ تماس بگیرید .

کاشت موی انجام شده نتیجه ای دائمی دارد؟

به منظور پیوند مو از موهای پشت سر استفاده می شود، این فولیکول ها گیرنده هورمونی ندارند به همین دلیل از تمامی نقاط سر قوی تر هستند و بعد از کاشته شدن این موها در قسمت جلوی سر نیز، از ریزش زیاد در امان هستند.

بعد از کاشت مو ، موها دیگر نمی‌ ریزند؟

بستگی دارد! برای کاشت مو معمولا از موهای پشت سر استفاده می‌ کنند. به این منطقه سر «بانک مو» می‌ گویند. جالب است بدانید موهای پشت سر در کسانی که ریزش موی ارثی یا هورمونی دارند، هرگز نمی‌ ریزد زیرا موهای این منطقه گیرنده هورمون ندارند و مشکلی پیدا نمی‌ کنند بنابر این باید قبل از کاشت ، متخصص پوست تشخیص بدهد که ریزش موی فرد ارثی است یا هورمونی . اما اگر علت ریزش مو ارثی یا هورمونی نباشد، موهایی که پیوند زده شده‌ اند هم بعد از مدتی می‌ ریزند.

پی‌ آر‌ پی چه تاثیری در تقویت مو دارد؟

تزریق پی‌ آر‌ پی به پوست‌ سر باعث کاهش التهاب‌ پوست و توقف ریزش مو می‌ شود. تزریق پی‌ آر‌ پی، یکی از راه‌ های درمان ریزش‌ مو است که باعث افزایش ضخامت و تراکم‌ مو ها می‌ شود.

پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید؟
همین حالا سوال خود را بپرسید
، جواب سوال خود را تا یک روز کاری دریافت کنید!

fa-home
خانه
fa-user-circle-o
خدمات
fa-phone
اطلاعات تماس